Δεύτερη σερί pole για Χάμιλτον
Οπως έγινε στην πρεμιέρα της Αυστραλίας, ο Χάμιλτον εξασφάλισε την κορυφή με τον πρώτο γύρο του στο Q3, ο οποίος χρονομετρήθηκε στο 1:36.219.
Δεύτερος ήταν Τζένσον Μπάτον, ο οποίος προς το τέλος της διαδικασίας έκλεισε τη διαφορά από τον team mate του στο 1,5 δέκατο, χωρίς ούτε τώρα να καταφέρει να τον ξεπεράσει.
Οι δύο βρετανοί χάρισαν, πάντως, στην McLaren ακόμα ένα 1-2 σε κατατακτήριες, έπειτα από εκείνο που είχαν κάνει στη Μελβούρνη την περασμένη εβδομάδα.
Η τρίτη θέση πήγε στον Μίκαελ Σουμάχερ της Mercedes, με τον γερμανό να σημειώνει καταπληκτικό χρόνο στη μοναδική του προσπάθεια στο Q3. Τη δεύτερη σειρά του grid συμπληρώνει η Red Bull του Μαρκ Ουέμπερ, καθώς ο αυστραλός πήρε την τέταρτη θέση.
Τον πέμπτο ταχύτερο χρόνο έγραψε ο Κίμι Ράικονεν, ο οποίος όμως θα αναγκαστεί να ξεκινήσει από την 10η θέση τον αγώνα (25/3, 11:00GR). Αυτό γιατί κουβαλούσε μια ποινή πέντε θέσεων λόγω της αλλαγής κιβωτίου ταχυτήτων που έκανε στη Lotus του μετά τις χτεσινές ελεύθερες δοκιμές.
Η τιμωρία του Ράικονεν ανέβασε τον Σεμπάστιαν Φέτελ στη θέση του επικεφαλής της τρίτης σειράς. Πρέπει να σημειωθεί ότι ο παγκόσμιος πρωταθλητής ήταν ο μοναδικός της κορυφαίας 10άδας που έκανε τον καλύτερο γύρο του με τη σκληρή γόμα ελαστικών και όχι τη μέση, επιλέγοντας μια διαφορετική στρατηγική για τον αγώνα.
Δίπλα στον Φέτελ θα βρίσκεται η Lotus του Ρομέν Γκροζάν, με τους Νίκο Ρόσμπεργκ (Mercedes) και Φερνάντο Αλόνσο (Ferrari) να γεμίζουν την τέταρτη σειρά πίσω τους.
Εντυπωσιακή εμφάνιση έκανε ο Σέρχιο Πέρες, ο μόνος οδηγός από τις ομάδες του λεγόμενου μεσαίου χώρου που κατάφερε να μπει στο Q3. Ο μεξικανός της Sauber θα ξεκινήσει τον αγώνα από την ένατη θέση.
Εκτός πρώτης 10άδας έμεινε ξανά ο Φελίπε Μάσα, εντείνοντας τον προβληματισμό για την απόδοσή του στο στρατόπεδο της Ferrari. Ο βραζιλιάνος ήταν περίπου 3,5 δέκατα πιο αργός από τον Αλόνσο στο Q2 και έμεινε 12ος στην κατάταξη.
Μία θέση πάνω από τον Μάσα, στην 11η, ήταν ο Πάστορ Μαλντονάντο. Ο βενεζουελανός είχε μια έξοδο στην αρχή του Q2, προκαλώντας μια μικρή ζημιά στα sidepods της Williams του, και τελικά έχασε την είσοδο στην 10άδα για μόλις ένα δέκατο, όση ήταν η διαφορά του από τον Πέρες.
Σε αντίθεση με τις προβλέψεις που έκαναν λόγο για καταιγίδες στην πίστα, ο καιρός παρέμεινε αίθριος σε όλη τη διάρκεια των κατατακτήριων. Αγνωστο παραμένει αν θα ισχύσει το ίδιο στον αγώνα.
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος
1. Χάμιλτον McLaren-Mercedes 1m36.219s
2. Μπάτον McLaren-Mercedes 1m36.368s + 0.149
3. Σουμάχερ Mercedes 1m36.391s + 0.172
4. Ουέμπερ Red Bull-Renault 1m36.461s + 0.242
5. Ράικονεν * Lotus-Renault 1m36.461s + 0.242
6. Φέτελ Red Bull-Renault 1m36.634s + 0.415
7. Γκροζάν Lotus-Renault 1m36.658s + 0.439
8. Ρόσμπεργκ Mercedes 1m36.664s + 0.445
9. Αλόνσο Ferrari 1m37.566s + 1.347
10. Πέρες Sauber-Ferrari 1m37.698s + 1.479
Χρόνος αποκλεισμού στο Q2: 1m37.477s
11. Μαλντονάντο Williams-Renault 1m37.589s
12. Μάσα Ferrari 1m37.731s
13. Σένα Williams-Renault 1m37.841s
14. ντι Ρέστα Force India-Mercedes 1m37.877s
15. Ρικιάρντο Toro Rosso-Ferrari 1m37.883s
16. Χούλκενμπεργκ Force India-Mercedes 1m37.890s
17. Κομπαγιάσι Sauber-Ferrari 1m38.069s
Χρόνος αποκλεισμού στο Q1: 1m38.437s
18. Βερν Toro Rosso-Ferrari 1m39.077s
19. Κοβαλάινεν * Caterham-Renault 1m39.306s
20. Πετρόφ Caterham-Renault 1m39.567s
21. Γκλοκ Marussia-Cosworth 1m40.903s
22. Πικ Marussia-Cosworth 1m41.250s
23. ντε λα Ρόσα HRT-Cosworth 1m42.914s
24. Καρθικέγιαν HRT-Cosworth 1m43.655s
Χρόνος 107%: 1m43.974s
* Εχουν ποινή πέντε θέσεων στο grid
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου