Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2013

Πηλαδάκης για το γήπεδο

Στην εφημερίδα «Ελευθερία» τοποθετήθηκε ο τέως πρόεδρος της ΠΑΕ ΑΕΛ 1964 κ. Κώστας Πηλαδάκης και πρόεδρος της «Γήπεδο Λάρισας ΑΕ», αναφορικά με τη χρήση του AELFCARENA αναφέροντας τα εξής:
«Είμαι διατεθειμένος να παραχωρήσω δωρεάν το γήπεδο στην ΑΕΛ, αλλά όχι και να πληρώνω και από την τσέπη μου για να παίζει η ομάδα, κάτι που φανερώνει θράσος από ορισμένους.
Όπως επίσης και οι ανήθικες πιέσεις που ασκούν ορισμένοι και οι εκβιασμοί που κάνουν. 
Αυτή την στιγμή το γήπεδο παραμένει σε λειτουργία γιατί κάποιος βάζει χρήματα γι’ αυτό. Το κόστος του γηπέδου που θα αυξηθεί τους χειμερινούς μήνες πρέπει να υπολογισθεί. Δεν είναι δυνατόν να τα θέλουν όλα τζάμπα. 
Στα χρήματα που ζητήσαμε περιλαμβάνονται η συντήρηση του χλοοτάπητα, η ασφάλεια, η ασφάλιση, τα κοινόχρηστα και προφανώς ένα ποσό για την εκκρεμότητα που υπάρχει με την Τράπεζα. Εγώ όταν ήρθα στη Λάρισα και επί εννέα χρόνια με καλές και κακές στιγμές δε μου χάρισε κανείς ούτε ευρώ για να αγωνίζεται η ομάδα μας, αντίθετα έβαλα όλα τα χρήματα από την τσέπη μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου