Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013

Επαγγελματίας ο Τάσος Κρητικός

Όπως πρώτοι σας είχαμε ενημερώσει ο Τάσος Κρητικός υπέγραψε σήμερα το νέο του επαγγελματικό συμβόλαιο και ανακοινώθηκε επίσημα από την ΠΑΕ ΑΕΛ.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ:
Η ΠΑΕ ΑΕΛ 1964 ανακοινώνει την προώθηση του Τάσου Κρητικού στο δυναμικό της πρώτης ομάδας. Ο 18χρονος επιθετικός υπέγραψε συμβόλαιο πενταετούς διάρκειας.
Ο Κρητικός είναι γεννημένος στις 25 Ιανουαρίου 1995 και στην ΑΕΛ εντάχθηκε το καλοκαίρι του 2010. Έκτοτε αποτελεί βασικό στέλεχος της ομάδας Νέων της οποίας, μάλιστα, είναι ο πρώτος σκόρερ στο φετινό πρωτάθλημα με 7 γκολ σε 12 αγώνες.
H δήλωση
«Θα ήθελα να ευχαριστήσω, καταρχήν, τον προπονητή μου, κο Καβακά και τον Γενικό Αρχηγό της ομάδας, κο Τσακμακίδη, για την εμπιστοσύνη και την ευκαιρία που μου δίνουν. Υπόσχομαι να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να τους δικαιώσω. Είμαι πολύ χαρούμενος γι’ αυτό το πολύ σημαντικό βήμα στην καριέρα μου, όμως, ξέρω ότι ένα επαγγελματικό συμβόλαιο δεν φτάνει από μόνο του για να σε καθιερώσει. Χρειάζεται σκληρή δουλειά , υπομονή και επιμονή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου